Bij Vietz gaan we samen vooruit
Vietz begon klein maar met een flinke ambitie. In 2017 stapten Nelis en Jos samen in met één doel: de beste premium e-bike specialist van de regio neerzetten. Geen doorsnee fietsenwinkel, maar een plek waar klanten zich echt welkom voelen, eerlijk advies krijgen en de allerbeste fietsen vinden.
Dat is gelukt. En het is hard gegaan.
Inmiddels werken we met een team van twintig gedreven mensen en zijn we uitgegroeid tot dé premium e-bike store met merken als Riese & Müller, Stromer, Cube, Trek en Kalkhoff in onze showroom en een klantwaardering van 4,9.
Die groei is geen toeval, het is het resultaat van elke dag de lat hoog leggen. In onze hypermoderne werkplaats, in ons assortiment en in de service die we leveren. We zijn er eerlijk over: we maken bewuste keuzes als het gaat om kwaliteit.

Bouwen aan relaties met klanten en met elkaar
We investeren in onze mensen. Via training en opleiding, via begeleiding op de werkvloer en via ruimte om door te groeien. Een monteur die bij ons begint, staat er niet alleen voor. We bouwen samen aan vakmanschap, aan het merk en aan een werkplek waar je trots op bent.
Met een team van twintig mensen zijn we groot genoeg om te groeien en klein genoeg om elkaar echt te kennen. Na een drukke dag kom je elkaar tegen bij de Vietzbar.
We zoeken nieuwe collega's die zich herkennen in ons verhaal en niet alleen een baan zoeken, maar willen meebouwen aan iets waar ze over tien jaar nog trots op zijn.
Ben jij dat? Dan horen we graag van je.